Alle vacatures

Manager Business Office – Tegelen

Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van de afdelingen Bedrijfsbureau en Freight & Customs.

 

Tegelen

Fulltime

Als Business Office Manager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van de afdelingen Bedrijfsbureau en Freight & Customs. Je zorgt ervoor dat alle administratieve en logistieke processen soepel verlopen en dat het team efficiënt en klantgericht werkt. Met jouw leiderschap en organisatorisch talent zorg je ervoor dat de dienstverlening continu voldoet aan hoge kwaliteitseisen en verwachtingen. Je bent het aanspreekpunt voor zowel interne afdelingen als klanten en stuurt het team aan om samen de beste resultaten te behalen.
Als Business Office Manager maak je deel uit van het Management Team van VIM en ben je betrokken bij de periodiek overleggen.

Verdere werkzaamheden in de rol van Business Office Manager:

  • Je stuurt de medewerkers Bedrijfsbureau en Freight & Customs aan en je organiseert de werkzaamheden op basis van prioriteiten, capaciteit en klantwensen
  • Je zorgt voor een efficiënte inzet van mensen en middelen en je ziet toe op naleving van procedures en klantafspraken
  • Je coacht en ontwikkelt teamleden en je voert functionerings- en beoordelingsgesprekken
  • Je bewaakt de voortgang en kwaliteit van processen en je grijpt proactief in bij afwijkingen
  • Je initieert en begeleidt verbeterprojecten binnen de administratieve en logistieke processen
  • Je bewaakt de correcte administratieve verwerking van logistieke processen en monitort de logistieke processen
  • Je onderhoudt nauw contact met de Warehouse Manager en andere stakeholders
  • Je coördineert de planning en afstemming van transporten, inclusief documentatie en douanepapieren
  • Je bent het escalatiepunt bij operationele verstoringen en stuurt op verwachtingsmanagement richting klanten
  • Je verzorgt periodieke rapportages en facturatiegegevens

Wat je van ons kunt verwachten

  • Een salaris, afhankelijk van kennis en ervaring, tussen de € 4.000 en €4.5000 bruto per maand (op basis van een fulltimecontract).

  • 8,33% vakantiegeld.

  • Een reiskostenvergoeding vanaf 5 kilometer enkele reis.

  • Dagdiensten (van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 17 uur).

  • Fulltime uren (40 uur)

  • Leren en groeien on the job.

  • Een leuke baan en leuke collega’s ;-).

Wat wij van jou verwachten

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en 2 tot 5 jaar ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie binnen de logistieke sector

  • Je hebt aantoonbare ervaring in het aansturen van een team en klantcontact

  • Je schakelt snel, denkt in oplossingen en weet je team te motiveren en te ontwikkelen

  • Je hebt een commerciële instelling en je weet klantgerichtheid te combineren met oog voor resultaat

  • Je hebt kennis van logistieke processen, transport en douane-gerelateerde werkzaamheden

  • Je hebt beschikt over leiderschapsvaardigheden en een sterk coördinerend en organiserend vermogen

  • Je hebt een proactieve, procesgerichte en oplossingsgerichte houden

  • Je staat stevig in je schoenen en je houdt in stressvolle situaties het overzicht

  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk

  • Je bent vaardig in Excel en je kunt goed overweg met rapportages en data-analyse

Sollicitatieprocedure

VACATURE GEVONDEN

SOLLICITEREN

KENNISMAKING

GESPREK

AANBOD

WELKOM AAN BOORD

Wordt dit de Logistieke stap in jouw carrière!

SOLLICITEER DIRECT

Onze recruiter

Benieuwd naar de verdere invulling van deze vacature? Neem gerust contact met mij op.

Marjon Jacobs

recruitment@vimdscr.nl